Interviu in exclusivitate: Locked Up

Urmatorul interviu escapecentral.ro este cu Locked Up, firma care prezinta jucatorilor trei camere: Criminal Mind, Grey’s Red Room si The Library. Pentru ca ne-au placut camerele lor, i-am rugat sa ne raspunda la cateva intrebari. Citeste mai jos opiniile lor, acordate in exclusivitate pentru escapcentral.ro:

 

Escapecentral.ro: Ce ne puteti spune despre povestea Locked Up? De ce escape rooms?

Locked Up: Povestea Locked Up a inceput la sfarsitul lui 2014. Am descoperit Trapped, ne-a atras conceptul si ideea de a juca real acest joc, am strans gasca, am fost la ei in competitie: baieti vs fete si ne-a placut ATAT de tare totul incat ne-am dat seama imediat ca este un proiect pe care trebuie sa-l facem si noi. Cochetarea noastra cu afacerile nu a inceput aici, nu suntem la primul business, si déjà stiam cum sa facem totul sa fie ok. Scopul nostru este indeplinit in momentul in care clientii ne spun ca aceasta experienta este ‘’altceva’’, in momentul in care le-am pus zambete pe fata si pleaca cu certitudinea ca se vor intoarce. Toate greselile pe care le-am facut in trecut ne-au ajutat sa construim bine acest proiect de la inceput pana acum.

 

“Este un domeniu in care relationezi cu frumosul din oameni, cu fericirea si dispozitia lor buna, ceea ce este fantastic pentru o tara in care seriozitatea, depresia si tristetea te inconjoara de cand iesi pe usa blocului, la metrou, pana la birou si inapoi acasa.”

 

Escape Rooms pentru ca este proiectul care ne-a provocat inovatia, creativitatea, indemanarea si logica. Sunt putine domenii in care cu adevarat poti inova. Si daca o faci, se intampla rar. Aici, la fiecare camera aduci lucruri noi, iti testeaza limitele intai tie, ca si creator, dupa care pe cele ale clientilor care ii trec pragul. Si ce satisfactie de nedescris simti in momentul in care vezi bucuria oamenilor pe care de fapt tu i-ai bucurat!!! Cele mai mari impliniri profesionale le traim facand acest business/job/proiect… Este un domeniu in care relationezi cu frumosul din oameni, cu fericirea si dispozitia lor buna, ceea ce este fantastic pentru o tara in care seriozitatea, depresia si tristetea te inconjoara de cand iesi pe usa blocului, la metrou, pana la birou si inapoi acasa.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Escapecentral.ro: Grey’s Red Room are o tema iesita din comun :) Noua ne-a placut ideea, alti jucatori ce parere au despre ea?

Locked Up: Grey a fost o provocare. Am vrut ceva unic si am ales o tema deosebita care ne-a facut memorabili. A fost dificil pentru ca nu am vrut sa dam in penibil, pornografie sau kitsch cu ea. Camera este erotica, are elemente de piele, lemn si metal in interior, atat! Este gandita special ca un joc pentru cei care tocmai au descoperit pasiunea evadarilor. Considerat simplist din cauza faptului ca este perfect liniar…dar extrem de distractiv datorita decorului.

Feedback-ul clientilor este cu adevarat special! Sunt doua tipuri de clienti care intra in ea, cei carora le-a placut trilogia si asteapta cu nerabdare sa simta fiorii atmosferei si cei care sunt reticenti, sau mai bine zis ‘’hateri’’ Fifty Shades of Grey, dar care, iesiti din camera exclama singuri: ‘’cartea/filmul sunt o porcarie dar camera e FOARTE MISTO!’’…asta am vrut, sa facem dintr-un subiect dat la o parte ceva foarte amuzant si neaparat de experimentat. Si exact asta este din spusele tuturor, un MUST TRY!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Escapecentral.ro: Criminal Mind este o camera tare, care iti pune mintea la contributie. Cat ati lucrat la ea? Care este procentul jucatorilor care evadeaza?

Locked Up: Am lucrat la ea in jur de o luna si jumatate, asta deoarece ne-a luat 3 saptamani sa ajungem la o varianta finala cu un singur element pe care noi l-am executat manual. Ne place sa ne facem singuri elementele care fac parte din joc, fie ca sunt tehnice, mecanice sau de indemanare. Jocurile sunt multe si variate, unele simple, altele dificile, insa cum natura umana complica totul, frecvent, cele simple par foarte complicate. Este o camera atipica ca décor si dimeniune, unde nu simti presiunea nesfarsita a lacatelor … dar cum altfel ar fi o camera in care un sociopat isi planuieste crimele? Procentul de evadare este undeva in jur de 20%.

 

Escapecentral.ro: Care sunt planurile de viitor ale Lockedup (doar ce se poate spune acum!)?

Locked Up: Planuri de viitor exista! Sunt in plan inca 2 camere, la una lucram déjà, si avem o inovatie pentru ea care momentan nu exista in alta parte…ne referim aici la modul de desfasurare al jocului si estimam ca pana la 1 iunie o sa fie gata. Iar urmatoarea ne-o dorim de anul trecut (ca tematica) insa este un proiect extrem de ambitios si costisitor si o sa dureze cateva luni pana o sa fie gata.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Escapecentral.ro: Ce parere aveti de viitorul jocurilor escape room in Bucuresti si in Romania in general? Am vazut multe camere noi in ultima perioada, credeti ca tendinta va continua?

Locked Up: Tendinta este inca de crestere (boom-ul a fost in februarie-martie cand au aparut foarte multe brand-uri in Bucuresti), acum, nu toti livreaza calitate, si ne referim aici la experienta per total, de cand ai intrat in incinta, cum si unde esti primit (receptie/personal), décor, atmosfera, indicii, puzzle-uri, poze, tarife si sistem de plata…tot…!

Daca la inceput, anul trecut, se treceau cu vederea multe aspecte de acest gen pentru ca nu aveai cu ce sa compari, acum, ai cu ce sa compari, pretentiile cresc, tematicile conteaza din ce in ce mai mult, dar si executia lor este la fel de importanta. Piata nu a ajuns la saturatie pe acest segment, dar nici nu o vedem ajungand anul acesta. Consideram ca parte din cei deschisi acum vor renunta pana la sfarsitul anului tocmai pe considerentele enumerate mai sus. Au inceput déjà vizitele pe recomandari, clientii cer constant recomandari referitoare la ce camere sa joace si mai ales, déjà primim noi recomandari de la clienti cu ce camere merita jucate sau nu. In afara capitalei exista potential foarte mare de crestere, dar lucrurile nu se misca atat de rapid ca in Bucuresti. Diferenta de gandire isi spune cuvantul.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Escapecentral.ro: Ce sfat ati da jucatorilor cu experienta, care au deja 5-10 camere la activ? La ce ar trebui sa fie atenti in alegerea camerelor pe care le vor juca?

Locked Up: Aici lucrurile devin dificile, nu credem ca exista criterii standard de aplicat in alegerea urmatoarei camere la care sa te duci.Alegerea in acest moment credem ca se bazeaza pe tematica in primul rand. Experientele personale te fac sa alegi emotional tematica. Alegi camera cu povestea careia simti ca relationezi cel mai mult. Noi zicem totusi ca recomandarile conteaza in procent de 90% si ar fi bine ca dupa ce iti alegi tematica sa intrebi in stanga si in dreapta dupa pareri ale celor care au jucat-o. Review-urile jucatorilor pasionati sunt de asemenea de urmarit si de ascultat, intotdeauna.

 

Escapecentral.ro: Care sunt top 5 camere preferate de voi? (in afara de ale voastre,desigur!)

Locked Up: Noi nu vrem sa fim subiectivi raspunzand la aceasta intrebare, asa ca, vom da un alt raspuns, pe care il consideram mai important de publicat decat ce credem noi:

Top 5 camere preferate de majoritatea clientilor care ne trec pragul, inainte de a le juca pe ale noastre sunt:

1. All About Time (Escape Experience)
2. Sherlock’s Despair (Breakout)
3. Leonardo da Vinci (RoomMania)
4. The Bunker (Trapped)
5. The Bike Room (Troll Escape Rooms)

Si ca sa intelegeti realitatea celor scrise, noi inca nu am jucat 2 dintre aceste camere si nu suntem rude sau prieteni vechi cu oamenii din spatele acestor brand-uri! :)
Va multumim Escape Central pentru vizita si interviu, iar voua, pasionatilor care cititi aceste randuri va dorim experiente de povestit cu evadari de succes! (si fara spoilere va rugam) :)

Nota: imaginile din text au fost furnizate de Locked Up. 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>