Interviu: LockedUp despre Blacklist

Am fost cu ceva vreme in urma la cea mai noua camera de la LockedUp, Blacklist. Ne-a placut, asa ca am rugat echipa LockedUp sa ne raspunda la cateva intrebari. 

blacklisth

 

Escape Central: Care este povestea camerei The Blacklist?

Locked Up: Decizia de a lucra pe aceasta tema a fost una rapida. Aveam de mult in plan un joc bazat pe puzzle-uri cu multa tehnologie insa nu am fost complet multumiti de temele gandite anterior. Cand am inceput scenariul acesta am realizat ca s-ar preta perfect pentru puzzle-urile pe care doream sa le aducem la realitate de ceva vreme. Ideea de baza a fost sa livram o experienta cat mai completa de game-play si puzzle-uri originale.

Escape Central: Care sunt reactiile jucatorilor?

Locked Up: Reactiile jucatorilor sunt cele mai bune de pana acum, in ceea ce privesc camerele noastre. Ne este clar ca am facut o treaba foarte buna dupa fiecare joc terminat. Echipele ies entuziasmate si vrajite de-a dreptul de atmosfera. Toti ne-au marturisit ca aceasta camera este una din favoritele lor pentru ca au simtit cu adevarat cum evolueaza firul povestii, si ei impreuna cu el. La final, toti regreta ca s-a terminat, insa asta ne incarca pe noi cu ambitie si mai mare pentru urmatoarele proiecte.

Escape Central: The Blacklist are puzzleuri interesante, foarte multa tehnologie, inclusiv premiere din acest punct de vedere. Cum va vin ideile? Cat de dificila a fost realizarea camerei si cat a durat?

Locked Up: Cum am spus, ne doream sa deschidem o camera 100% tehnologizata, desi initial ne-am speriat putin de ce inseamna acest aspect. Cateva idei le aveam din trecut insa a fost necesara o documentare foarte buna inainte de realizare, astfel incat sa fim siguri ca putem livra ceea ce ne imaginam. Premierele vin si ele la pachet, una dintre ele nici nu a existat in planul initial al camerei insa am integrat-o pe parcurs doarece incercam sa aducem ceva nou cu fiecare camera lansata. Ideile ne vin de peste tot, din experientele de zi cu zi, filme, desene, carti, poze. Aceasta activitate este o sursa de creatie infinita, orice te poate inspira si orice se poate realiza cu suficienta munca si cercetare. Camera a fost gata in aproximativ 5 luni, concept si implementare, o durata medie pentru o camera ce starneste atat de multe aprecieri. Experienta incepe sa se faca simtita in toate aspectele, lucram foarte bine si ”in timp”. In doi ani am ajuns la 7 concepte de escape rooms.

Escape Central: Ne-a placut atentia acordata coloanei sonore, luminilor, efectelor speciale din camera. Cum contribuie toate acestea la atmosfera de joc?

Locked Up: Contribuie din plin. Toata experienta este bazata pe un cumul de elemente, fara de care jocul nu ar fi la fel. Ne-am dorit ca jucatorii ”sa simta” aceasta camera. In proiectare ne gandeam in mod constant la ce am vrea noi sa simtim in timpul acestui joc daca l-am juca in alta parte.

Suntem jucatori pasionati de escape si incercam sa ne imaginam scenarii care intai sa ne satisfaca noua nevoile, pentru ca asa, suntem convinsi ca si ceilalti jucatori vor aprecia ce le oferim.

Escape Central: Ce planuri de viitor aveti?

Locked Up: Momentan lucram cu LaserMaxx la o noua camera care va prinde viata cat de curand. Cand terminam incepem sa lucram la urmatoarea camera, cel mai probabil in locatia noastra. Pe langa munca constanta la camere noi avem si alte proiecte in derulare, vanzari de camere in tara si international, plus design pe proiecte mai mici afiliate jocurilor de escape. Suntem permanent deschisi catre colaborari, impreuna putem face din ce in ce mai multi oameni sa zambeasca! :)

Multumim Escape Central

Escape Central: Multumim si noi!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>